ekşi sözlük


sözlükle tanışmam, bundan 7 sene öncesine denk geliyor. o zamanlar evde adsl falan olmadığından, fazla okuyamazdık, tadı damağımızda kalırdı haliyle.

sonra 6. nesiller alınmaya başlandı. bende o sayede üye oldum. ilk başlarda, ''neler yazarım lan ben buraya var ya, millet hastası olur'' diye düşündüm, sonra pek yazamadım :) (bunu kendi becereksizliğime bağlıyorum)

haliyle 6. nesillerin gelişiyle, eski yazarlar, biraz rahatsız oldu.. çünkü sözlük, o zamana kadarki üye sayısından daha fazla sayıda üyeyi bir anda almıştı.. 

şimdi 9. nesiller, hatta 10. nesiller alınmaya başlandı.. ama benim anlatmak istedediğim bunlar değil, konuya dönüyorum,

insanlar, sözlüğe gereğinden fazla anlam yüklüyor. bir gün sözlüğü açıyorsunuz.. x kişisinin başlığına 135 entry girilmiş.. sebep? sözlüğü eleştirmesi.. yahu kardeşim, sanane, bırak adam eleştirsin.. sen adamı sayfalarca eleştirmişsin, adam seni eleştirmesin mi? sözlük, en nihayetinde, insanların bilgi paylaştığı bir platform. neden ötesine geçip, aileyi sahiplenirmiş gibi sahiplenir insanlar, anlayamadım hiç, sanırım anlayamayacağımda..

Hiç yorum yok:

 
Free Hit Counter